پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

شادکامی در ورزشگاه شیک

  • کد خبر: ۱۵۹۱۱۹
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شادکامی در ورزشگاه شیک
نماینده مشهد در شب میزبانی استادیوم امام رضا (ع) در لیگ دسته سوم فوتبال به پیروزی رسید

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور شب گذشته به پایان رسید و تیم شادکام مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) مقابل حریفش به برتری رسید. پیروزی شادکامی‌ها در شرایطی رقم خورد که دیگر نماینده مشهد در این مسابقات، شریعت نوین این هفته در یک بازی سخت خارج از خانه مقابل میزبانش پارسانوین صنعت بیرجند تن به شکست ۲ بر صفر داده بود.

پیروزی شیرین شادکام در شب هواداران

شاگردان سعید خانی در حالی توانستند با نتیجه ۲ بر صفر از سد نوین کشاورز علی‌آباد بگذرند که نخستین بازی خانگی خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کردند. ورزشگاه شیک داخل شهر که مدت‌هاست یک بازی رسمی فوتبال در آن انجام نشده بود و همین مسئله سبب شد هواداران نسبتا خوبی به ورزشگاه بیایند. هوادارانی که در جریان بازی حمایت پرشوری از تیم شادکام داشتند. آرش همایونی و حسین کیانی‌مقدم گل‌های شادکام در این بازی را به ثمر رساندند.

ناکامی شریعت در تهران

تیم فوتبال شریعت‌نوین، دیگر نماینده مشهد در لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور، این هفته برابر میزبانش، پارسانوین صنعت بیرجند، تن به شکست داد. شکستی پرحاشیه که با نتیجه ۲ بر ۰، آن‌هم در ورزشگاه شهریار شهر تهران رقم خورد. تیم بیرجندی که ورزشگاهش به‌دلیل مشکل نور مورد تأیید فدراسیون نبود، در بازی‌های نیم‌فصل اول قرار است در تهران از حریفان میزبانی کند و همین مسئله موجب شد شاگردان محمد آتی‌ترک مجبور شوند برای این تقابل خارج از خانه به تهران بروند و در زمین چمن بی‌کیفیت شهریار این شهر بازی کنند. دیداری که طوفانی و پرحاشیه آغاز شد و شاگردان آتی‌ترک در همان دقیقه ۲ صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک شدند که با خطای بازیکن حریف وقفه‌ای طولانی در بازی ایجاد شد.

بعد از این خطا، داور مسابقه بازیکن تیم میزبان را با کارت قرمز اخراج کرد و به‌اذعان شاهدان، هنوز ۹ دقیقه از بازی نگذشته بود که متوقف شد. بعد از آن، این تیم شریعت‌نوین مشهد بود که سراپا روی دروازه تیم ۱۰ نفره حمله شده بود، اما به گل نرسید. در نیمه دوم حسین اسحاقی، بازیکن تیم مشهدی، با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و دو تیم ۱۰ نفره شدند. گل اول میزبان بیرجندی از روی یک ضربه ایستگاهی زده شد و گل دوم هم در دقیقه ۹۷ و وقتی همه تیم شریعت‌نوین در حمله بود، روی یک اشتباه عجیب‌وغریب و گل‌به‌خودی به‌ثمر رسید.

امید مشهدی‌ها به تقابل‌های عیدانه

نمایندگان مشهد در لیگ دسته‌سوم فوتبال در فرصت تعطیلات عید سعید فطر و در چهارچوب هفته سوم رقابت‌ها درحالی به‌مصاف حریفان می‌روند که رفته‌رفته کار برایشان سخت‌تر می‌‎شود. شریعت‌نوین در مشهد میزبان نوین‌کشاورز خواهد بود و شادکام هم در یک بازی سخت خارج از خانه با ستارگان مردان‌پاشای البرز دیدار می‌کنند. دیدار‌هایی که هر دو رأس ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه ۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->